Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaKahramanlarLatest imagesAramaTerimlerCanlı YayınKayıt OlGiriş yap
Kahramanlar


Pebbles Mekaniği WindowsindirPebbles Mekaniği LinuxindirPebbles Mekaniği Osxindir

Boyut: 1.70 GB Şuanki Sürüm: 3.1.0.1 İndirme Sürümü: 3.1.0


Pebbles Mekaniği Hontekrarkayitformu_zps7fdb70dd

 

 Pebbles Mekaniği

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
RawsLy
HoNTR
HoNTR
RawsLy


Burç Burç : Koç
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 132
Kayıt Tarihi Kayıt Tarihi : 29/10/12
Yaş Yaş : 30
Nerden Nerden : İstanbul

Pebbles Mekaniği Empty
MesajKonu: Pebbles Mekaniği   Pebbles Mekaniği Icon_minitimePerş. Kas. 15, 2012 3:00 pm

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Kısaca mekaniği kombodur.
1.Stalagmites

Tür: Büyü
Hedef: Düşmanlar ve Ağaçlar
Mana: 120
Cooldown: 20 saniye
Mesafe: 750
Çap: 200

200 birim çapındaki tüm düşman ünitelerine hasar verir. Ağaç varsa ağaçları yıkar.
Düşmanları 2 saniyeliğine stunlar.
100/160/220/280 büyü hasarı verir.
Verdiği hasar bir anda olmaz. 2 saniye boyunca etkisi devam eder. Yani ilk başta stunun içinde olmasanız bile sonradan stunlanabilirsiniz. Kalan süre boyunca stunlanır ve hasar alırsınız. Örneğin: Pebbles stunu attı fakat siz attıktan 1 saniye sonra stunun alanına girdiniz. 140 büyü hasarı alırsınız ve 1 saniye stunlanırsınız.
Ağaçları yıkabilir. Bu sayede ağaçların yanında görünmez olan Keeper of the Forest'i ortaya çıkarabilirsiniz.
Mesafe 750'dir. Fakat 200 çapındaki birimlere hasar verdiği için 200'ün yarısı kadar yani 100 birim daha mesafesi var diyebiliriz. Rakibi ucu ucuna 850 mesafede yakalayabilirsiniz.
Eğer Chuck ile beraber kullanırsanız kombo yapmış olursunuz ve iki katı hasar verirsiniz.
Yani sıralama Stalagmites > Chuck şeklinde olacak. Maksimum hasar vermek için düşmanı zıplatmalısınız.
Hasar hesabını Chuck'ı anlattıktan sonra yapacağım.
2.Chuck

Tür: Büyü
Hedef: Tüm Görünür Üniteler
Mana: 120
Cooldown: 10 saniye
Mesafe: 500/700/900/1100
Çap: 300

300 birim çapındaki tüm görünür ünitelere hasar verir.
Görünür tüm üniteleri havaya fırlatır. Bunun için fırlatılcak yada zıplatılcak ünitenin 150 birim çapında çevrende olması gerekir.
Zıplatıldığı anda havada yaklaşık 1-1.5 saniye geçer.
75/150/225/300 büyü hasarı verir. Eğer rakibi fırlatmayıpta zıplatırsan fazladan 15/30/45/60 büyü hasarı yani Chuck'ın hasarının %20'si kadar hasar verir. Eğer herhangi bir yapının yanında - kuleler, barakalar - herhangi bir üniteyi zıplatırsanız yapı %33 hasar alır. Eğer dost bir üniteyi fırlatır yada zıplatırsanız dostunuz 60 büyü hasarı alır. Eğer dostunuzu dostunuzun üzerine atarsanız sabit olan hasar almaz.
Çok farklı türevleri vardır bu yeteneğin. Dostunuzu rakibin üstüne atarsınız kombatı başlatır. Örneğin: Moraxus'u hepsinin arasına atarsınız. Moraxus hepsini stunlar. Bunun yanında oyun başında rakibi gelen dost creepler kulenin yakınındayken kendi creepinize fırlatırsınız ve hemen stunlarsınız. Bu şekilde hem creepler hem kule hemde siz rakibe çok yüksek bir hasar verebilirsiniz. İyi yaptığınız taktirde kurtulma şansı yok. Aynı şekilde sizi kovalayan iki kişi olabilir. Birisi diğerinin arkasındaysa size yakın olanı uzak olana fırlatabilirsiniz. Bu şekilde rakipten kaçmış olursunuz. Bir çok taktiği var bu yeteneğin.
Mesafesi ve verdiği hasar her katlanmada artıyor. Çapı sabit 300.
Rakibiniz çevrenizdeyse kendi üzerinizede fırlatabilirsiniz. Bu size hasar vermez. Siz nereye giderseniz rakipte sizin üzerinize düşer. Bu şekilde de rakibi kuleye çekebilirsiniz. Portal Key ile işe yaramaz fakat Tablet of Command ile işe yarar. Yani siz rakibi kendi üstünüze fırlattığınızda Tablet of Command kullanırsanız rakibiniz sizin son bulunduğunuz yere düşer.
1.yeteneğinde olduğu gibi mesafesi 1100 olsada çapıyla beraber alanı 1250 olabiliyor. Yanlış algılamayın. Rakibin fırlatılması için fırlatılacak yere 1100 mesafe içinde ve sizinde 150 birim çapınızın içinde olması gerekir. Anlatmak istediğim rakibi fırlatmak için 1100 mesafe, rakibe zarar vermek içinde rakibin en fazla 1250 birim alanın içinde olmalı.
Eğer önce Stalagmites kullanıp sonra Chuck kullanırsanız kombo yapmış olursunuz ve Stalagmites ile iki katı hasar verirsiniz.
Hesabını yapacak olursak. Kombo yaptığınızı ve rakibi zıplattığınızı varsayıyorum.
Stalagmites'in 280 büyü hasarı var. Fakat kombo yaptığımız için bu ikiye katlanıyor ve 560 büyü hasarı oluyor. Chuck'ın 300 büyü hasarı var. Ama rakibi zıplattığımızda 60 hasar daha verdiği için bu 360 oluyor. İkisini toplarsak 560+360=920 büyü hasarı yapıyor. Bunun yanında ultimizinde 3. seviyede olduğunu düşünürsek; Chuck'ın hasarı artacak. 300'ün %65'i alırız. 195 yapar ve 300'e 195 ekleriz. Sonuçta 495 yaptı. İkisini toplarsak 560+495=1055 büyü hasarı yapar. Rakibin büyü defansı yada itemleriyle bu hasar azalabiliyor tabikii. Örneğin: 11.seviyede olan Aluna'nın itemsiz 834 HP'si oluyor. Pebbles ile kombo yaptığımda 145 HP'si kalıyor. Bu açık rakibin büyü defansından kaynaklanıyor. Bunun yanında Aluna'ya Mystic Vestments aldığında Pebbles'ın komboyundan sonra 275 HP ile kaçabiliyor. Maksimum hasar verdiğimizde Aluna'da 40'a yakın HP bırakıyor.
Yani rakibe atak yapmadığınızda sadece 1. ve 2. yeteneğiniz ile 1055'e kadar büyü hasarı verebilirsiniz.
Not: Rakibe kombo yaptıktan sonra 2-3 defa daha atak yapabiliyorsunuz. Bunları saymadım.
3.Slab Skin

Tür: Pasif
Hedef: -
Mana: -
Cooldown: -
Mesafe: -
Çap: -

Debuff sürelerini %10/20/30/40 azaltır. Örneğin: Üzerinizdeki debuffın süresi 10 saniyeyse bu 6 saniye olur.
Pebbles'a 2/4/6/8 defans verir.
Kısacası Pebbles'ı tanklar.
4.Enlarge

Tür: Pasif
Hedef: -
Mana: -
Cooldown: -
Mesafe: -
Çap: -

Pebbles'ı büyütür. Pebbles'ın atak hızı bu yetenekle çok yavaşlar. Fakat atağı artar. Bunun yanında 1. ve 2. yeteneklerini güçlendirir.
Baz saldırı hasarını 40/80/120 artırır.
Baz saldırı süresi 1.7'den 1.9/2.1/2.3'e çıkartır.
Stalagmites'in kullanılma mesafesini 50/100/150 artırır. Yani son seviyede 900 olur.
Chuck'ın AoE [Area of Effect (Etki Alanı)] hasarını %20'den 35/50/65'e çıkartır.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://hontr.yetkin-forum.com
 
Pebbles Mekaniği
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Solstice Mekaniği

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Heroes of Newerth :: Mekanik-
Buraya geçin: