Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaKahramanlarLatest imagesAramaTerimlerCanlı YayınKayıt OlGiriş yap
Kahramanlar


3.1 Paket Notları - Rünik Değişim Windowsindir3.1 Paket Notları - Rünik Değişim Linuxindir3.1 Paket Notları - Rünik Değişim Osxindir

Boyut: 1.70 GB Şuanki Sürüm: 3.1.0.1 İndirme Sürümü: 3.1.0


3.1 Paket Notları - Rünik Değişim Hontekrarkayitformu_zps7fdb70dd

 

 3.1 Paket Notları - Rünik Değişim

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
RawsLy
HoNTR
HoNTR
RawsLy


Burç Burç : Koç
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 132
Kayıt Tarihi Kayıt Tarihi : 29/10/12
Yaş Yaş : 30
Nerden Nerden : İstanbul

3.1 Paket Notları - Rünik Değişim Empty
MesajKonu: 3.1 Paket Notları - Rünik Değişim   3.1 Paket Notları - Rünik Değişim Icon_minitimeCuma Mayıs 03, 2013 11:55 am

- GENEL -

- Erken Erişim Programı (Early Access Program) süresiz olarak askıya alındı.
+ Bu değişikliklerin amacı bizim en önemli içerik parçalarımızdan biri olan Kahramanları, daha yaratıcı, çekici ve heyecan verici yapmaktır. Kesin bir program yokken bile hala oyuna yeni (daha iyi!) eklenen kahramanı dört gözle bekleyebilirsin. Aynı zamanda düzeltmelerde ve yön değişikliklerinde daha fazla uyanık olabilirsiniz.
- Artık kahramanlar her 4 haftada bir çıkarılmak zorunda olmayacak.
* Kahramanlar çıktığı an kullanılabilir olacak.


- Yeni kahraman eklendi: Sir Benzington
* Çevik ve ölümcül olan Benzington, son derece hareketli, menzilsiz, gank kahramanıdır. Aynı zamanda Knightfall ve Joust yetenekleri ona daha fazla saldırı menzili ve inanılmaz çarpışma mesafesi verir. Benzington düşmanı gördüğünde korkutucu gücünü istediği zaman kullanır.

* Joust - Seçtiğin yönde 900 birim ileriye gitmek için kullan. İçinden geçtiği ilk düşman kahramana vurur ve onu durdurur. Vurulan düşmanlar 100/170/240/310 Büyü Hasarı ve 0.7 saniye Stun etkisi alır..
* Royal Stomp - 200/250/300/350 birim yakınındaki düşmanlarını yanına çekmek ve onların Hareket Hızlarını 2/2.5/3/3.5 saniye boyunca %40 azaltmak için kullan.
* Lance-A-Long - Pasif olarak Saldırı Menzilini 50/100/150/200 arttırır. Aktif ettiğinde sonraki saldırının menzili 428 olur ve 100/180/260/340 Büyü Hasarı vurur. Saldırıların pasif olarak 5 kere birikir. Aktif ettiğinde verdiğin hasarı arttırır.
* Knightfall - Belirli mesafe uzaklıktaki düşmana atlamak ve bu sırada 3 saniye boyunca dokunulmaz olmak için kullan. Vardığında 200/350/500 Büyü Hasarı ve 400/500/600 yarıçapı olan, 2 saniye süren, gittikçe azalan %50 yavaşlatma uygular.

* Bu kahraman 2 alt avatar ile çıkacak. Birisi Özel (Premium) Alt Avatar ve diğeri bizim Açılış Yayını (Debut Edition = Seçkin Erken Erişim Alt Avatarı = Exclusive Early Access Alt Avatar) diye adlandırdığımız avatardır. Açılış Yayını Avatarı kahraman çıktıktan sonra belli bir süre satışta olur. Süre bittikten sonra ileri bir zamanda tekrar yayınlanabilir.
* Çıkış tarihi 03/05/2013


- HoN Gelişme Yönetimi Değişikliği
* Son zamanlarda S2 Games'de Heroes of Newerth'a nasıl baktığımız hakkında iç yönde dahili bir değişim yaptık. İnanıyoruz ki HoN'da hizmet vermenin en iyi yolu topluluğa fırsat vermektir. Topluluğun desteğiyle bu riski göze alıyoruz. Bunun en iyi kanıtı da bu paketteki bir çok değişikliği ya topluluk tarafından yada onlardan aldığımız ilham ile yaptık. Bu paket ile Heroes of Newerth'ın aksiyonla dolu oyununun tempolu hızını canlandırmak ve yükseltmek ve gerekli değişiklikleri yapmak için tasarlandı. Heroes of Newerth'ı yapabildiğimiz en iyi hizmetle ve değişikliklerle önünüze sürmek için elimizden geleni yapıyoruz!


- Yeni Rune eklendi: Rune of Refreshment
+ Bu rune yapmaktaki amacımız oyundaki rune yerlerini ve kahramanların hareketlerini daha aksiyonlu hale getirmektir.
* Normal runenin çıktığı yerin karşısında ve aynı anda çıkar.
* Alınırsa 3 saniye içinde 135 Sağlık ve 70 Mana doldurulur. Saldırı alırsa bozulur.
* Bottle içine alınırsa, Bottle'ın 2/3'ü dolar.
* Normal rune çıkmadan ortaya çıkmaz.


- Yeni Oyuniçi Radyal Menü
+ Oyun içinde iletişimi güçlendirmek için yollar arıyorduk. Şiddetli savaş esnasında iletişimi daha kolay ve hızlı bir şekilde yapmanıza olanak sağlayan bu menüyü bulduk.
* ALT tuşuna basılı tuttuktan sonra ekrandaki herhangi bir yerde sol tuşa da basılı tutarsanız menü ortaya çıkacaktır.
* Kolayca ve hızlıca takımdaki diğer oyuncularla iletişim kurabileceksiniz.
* Oyuncular haritada herhangi bir yere ping yollayabilir, diğer oyuncuların geri çekilmesi için sinyal verebilir, tehlikeli olabileceğini söyleyebilir, eksileri haber verebilir, onların asist yapmaya geldiğini söyleyebilir ve daha bir çok şeyi yapabilirsin!
* Artık oyuncuların resimlerine sağ tıklayarak onları susturabilir ve yoksayabilirsin.
* Susturduğunuzda yada yoksaydığızda o oyuncunun gönderdiği pingleri göremezsiniz.


- Kahraman Öldürme Değişikleri
+ Artık kahraman öldürmek oyunun bir çok evresinde daha değerli hale gelecek. 1. seviyede kahraman öldürmek genelde aynı kalacak ama 1. seviyeden sonra erkenden öldürülen kahramanlardan kazanılan tecrübe arttırıldı. Oyun sonu kahraman öldürmek nerdeyse %33 daha fazla altın verecek. Oyuncular artık seri öldürmelerde daha fazla cesaretlendirilecek. Takımların onlardan kaçınması yerine kahramanların sabit kasmaları teşvik edilecek.
* Seviye başına kazanılan altın 5'ten 10'a çıkarıldı.
* Öldürme serisinden kazanılan altın 50'den 25'e düşürüldü.
* Ölmeden dolayı seviye başına kaybedilen altın 30'dan 25'e düşürüldü.
* Oyunun ortalama DBA (Dakika Başına Altın = Gold Per Minute) ile onların DBA'sı karşılaştırıldığında kahramanlar daha fazla altın ile değerlenecek. Kahraman %50'ye kadar daha fazla değerli olabilecek. Öldürme serisi ve ilk kan buna dahil olmayacak.
* Öldürmelerden kazanılan tecrübe 100-2300 iken 100-2500 oldu. (Bir çok kahraman varken kazanılan alan tecrübesi değiştirilmedi.)
* Seri yapan kişinin seri başına kaybettiği altın miktarı 25 azaltıldı.
* Tek başına öldürülen kahramandan takımdaki herkese asist yokluğu altını verilecek. (Dörde ayrılacak.)



- Köşe Dinamiği
+ Köşeye çekme zorunlu olurdu. Bu değişiklikler tarafsız sürüngenleri çeken takıma yine avantaj sağlayacak ama diğer takıma karşı rekabet edebilmek için artık zorunlu hale gelmeyecek. Bu değişiklik oyuncuların kontrol altına aldığı tarafsızları etkilemeyecek.
* Menzilsiz köşe sürüngenlerinin tarafsızlara verdiği hasar %125'ten %150'ye çıkarıldı.
* Menzilli köşe sürüngenlerinin tarafsızlara verdiği hasar %75'ten %150'ye çıkarıldı.
* Kontrol altına alınmamış tarafsız sürüngenlerin köşe sürüngenlerine verdiği hasar kabaca %50 azaltıldı.
* Köşe sürüngenlerini çoklu tarafsız kamplarına çekmek mümkün olmayacak.
* Oyuncu köşe yada tarafsız sürüngenleri kontrol altına aldığında, her birinin verdiği hasar normal değerlerde olacak.


- Eskiler (Ancients)
+ Eskileri öldürmeyi bir şekilde zorlaştırmak için oyuncu yada takımın bunu etkili bir şekilde yapması daha fazla vakit olacak. Onların verdiği ödülleri azaltmak yerine bu yolda gitmek altın ve deneyim açısından eskilerin hala etkili olmasını sağlar. Predasaurlar daha fazla Hareket Hızı alacak. Aynı zamanda onları daha fazla tehdit edici yapacak ve kolay lokma olmasını önleyecek.
* Predasaur Crusher: Hareket Hızı 300'den 350'ye çıkarıldı.
* Predasaur Crusher: Defans 4.12'den 8'e çıkarıldı.
* Predasaur: Hareket Hızı 270'den 350'e çıkarıldı.
* Predasaur: Sağlığı 675'ten 800'e çıkarıldı.
* Predasaur: Defans 2.94'den 3.5'a çıkarıldı.
* Dragon Master: Büyü Defansı 10'dan 12'ye çıkarıldı.
* Dragon: Büyü Defansı 5.5'dan 8'e çıkarıldı.



- Patronlar (Boss)
+ Kongor'a en son verdiğimiz buffdan sonra ilizyonları bu patronlara daha fazla hasar verip onları öldürmesi konusunda bir endişemiz kalmadı. Bu aynı zamanda Mid Wars'da Rune of Power'ı aldığımızda ve diğer patronun ilizyonları direk öldürmesindeki hatayı düzeltmemizi sağlayacak.
* İlizyonlar Kongor, Transmutanstein ve Zorgath'a atak yaptığında direkt ölmeyecek.


- Artık yeteneklerin manası, altında gösterilecek.
+ KA modifikasyonların (Kullanıcı Arayüzü Modifikasyonları = UI Modifications) popularitesini gördükten ve sıklıkla bu özelliğin gelmesini istemenizden dolayı bunu oyunun standart bir parçası yaptık. Verdiğiniz bilgi ve geribeslemenizden dolayı teşekkürler!
* Bu aynı zamanda ayrılan ve çoklu yetenekler içinde doğru bir şekilde çalışıyor.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://hontr.yetkin-forum.com
RawsLy
HoNTR
HoNTR
RawsLy


Burç Burç : Koç
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 132
Kayıt Tarihi Kayıt Tarihi : 29/10/12
Yaş Yaş : 30
Nerden Nerden : İstanbul

3.1 Paket Notları - Rünik Değişim Empty
MesajKonu: Kahramanlar   3.1 Paket Notları - Rünik Değişim Icon_minitimePaz Mayıs 05, 2013 6:47 am

- KAHRAMANLAR -

- Aşağıdaki değişikliklerde ana hedef gezmeyi ve gankı daha da geliştirmektir. Diğer odaklandığımız bir şey de bir çok eşyanın/kahramanın yaşayabilirliklerini arttırmak ve onlarla daha eğlenceli oynanabilmesini sağlamak.

Turnuva Kurallarına eklendi:
- Oogie
- Solstice
- Pearl
- Grinex
- Lodestone
- Bushwack


Amun-Ra
Ra'nın manasını emmek artık Pyroclasmic Rebirth için tam olarak karşılanamayacak. Ama yine hafif etkisi olacak. Pyroclasmic Rebirth'ün aynı zamanda çok büyük bir yenilenme süresi var. 6.seviyeden 11.seviyeye nadiren 2 defa kullanabiliyosun. Yenilenme ultinin olup olmadığını hissettirmiyor. Kahramanın yaşayabilirliğini ve rekabetçiliğini alıyor.
- Pyroclasmic Rebirth: Yenilenme 300/220/140'den 210/150/90'a düşürüldü.
- Pyroclasmic Rebirth: Ra her zaman  Sağlık artı Manasının %1'i kadar. Manadan maksimum P eklenir. Yani maksimum ` sağlık ile geri döner.

Armadon
Tüm bu değişiklikler Armadon'la ve Armadon'a karşı oynarken daha iyi hissetmenizi sağlayacak. Artık nadiren de olsa yanlış yada doğru açıyı almayacak ve Armordillo'da 249 hasar biriktirmeyeceksin. Sadece nukelendiğinde ve ondan 1 hasar aldığında.
- Armordillo: .25/22.5/33.75/45 hasar azaltma artık hafifçe 0 ile 95 dereceden aldığın hasara göre ölçeklendirildi. Hasar azaltma 95 dereceye yakın değerlerde zorlayıcı olarak azaltıldı.
- Armordillo: Eğer Armordillo hasarı azaltırsa şarjlanma kazanılır ve arkadan aldığın hasarlarda da kazanılmaya devam edecek.
* Örnek: 5 dereceden daha az değerlerde 0 birikir, 15 dereceden daha az değerlerde ? birikir, 95 derecede 0'a kadar düşüyor.
- Armordillo: Bir sonraki Spine Burst 250 hasara kadar biriktiğinde olacak.

Artillery
Bu azaltma LRM'nin toplam hasarının oyun sonunda nerdeyse  azaltılmasıdır. Ayrıca oyun başında kullanma sayısını azaltmayla alakalıdır. Özellikle Artillery'nin çok düşük Zeka'sıyla(Intelligence). Artillery Barrage'da düşürme, aynı zamanda dolma süresi üzerinde çalışmalar yapıldı.
- LRM: Hasarı  10/17/24/31 iken  7/14/21/28 oldu.
- LRM: Gerekli Mana 80/85/90/95 iken 80/90/100/110 oldu.
- Artillery Barrage: Yenilenme süresi 90/80/70 iken 120/100/80 saniye oldu.

Blitz
Quicken artık yavaşlatmaya karşı, yavaşlatma Quicken'e değil.
- Quicken: Hareket Hızı 0 iken 0/150/200/250 oldu.

Bramble
İlk etapta yeteneklerini kullanmak nispeten zor ve bunu ödüllendirmek daha belirgin ve çok uygun görünüyordu. Bu aynı zamanda Bramble'ın Spore Breath noktasında odaklanmasını engelleyip diğer yeteneklerine yönelmesini ve farklı yetenek sıralaması yapmasını sağlayacak.
- Spore Breath: Stun süresi 1/1.25/1.5/1.75 iken 1.75 saniye oldu.

Defiler
Atma türü diğer yetenekleri gibi çalışacak. Bu Wave of Death'ı kullanabilmesinde yardımcı olmalı.
- Wave of Death: Atma isabetlemesi "Çift Hedef (Target Dual)" olarak değiştirildi.

Devourer
Bu değişim hedefi Tabletlenmekten yada diğer Compel gibi hareket yeteneklerinden koruyacak. Devourer'un kendisi Devour'u engellemek için Tabletlenebilir tabi üzerinde Büyü Bağışıklığı (Magic Immune) yoksa.
- Devour: Artık hedefi Sabitliyor (Immobilize).

Draconis
Draconis ile oynayan oyuncunun onun Ultimate özelliğinin yenilenme süresi az diye kötü zamanlarda harcayanları cezalandırmak amacıyla yapıldı.
- Cataclysmic Assault: Yenilenme süresi 60/45/30 iken 75/60/45 saniye oldu.

Drunken Master
Artık içme gerekliliği olmayacak! Bu, kahraman ile oynamayı daha az sıkıcı ve daha fazla zevkli yapacak. Bunu daha iyi bir buff yapmak aynı zamanda daha fazla Mana tutmayı yada sağlık patlaması yapmasına olanak sağlayacak.
- Drink: Gerekli Mana 50'den 35/40/45/50'e düşürüldü.
- Drink: Yeniden düzenlendi. Artık pasif olarak 3/5/7/9 kere şarjlanır ve her 4.5/4/3.5/3 saniyede bir şarjlanır.
- Drink: Drink artık bütün şarjları bağlamak (içmek) için aktif edilebilir. Her şarj başına 25 Sağlık yeniler.

Engineer
Bu değişim Büyü Bağışıklığı olan kahramanların Energy Field'in içinden geçmek için Shrunken Head almasına gerek kalmayacak.
- Energy Field: Çitler artık Shrunken Head dışında herhangi bir Büyü Bağışıklığı üzerinde etkili olmayacak.
* Hala Protective Charm'ı bozuyor.

Electrician
Cleansing Shock'un diğer kahramanlara karşı koymak için daha fazla kullanılmasını sağlar.
- Staff of the Master güçlendirmesi: Bir kere kullanmasında şok etkisinin zincirleme olarak yanındaki 2 kişiye birden gitmesini sağlar.
* Zincirlemede dostunu hedef aldıysan diğeri de dostuna gider. Düşmanını hedef aldıysan diğeri de düşmana gider.

Ellonia
Yüksek Mana kullanımı azaltmak amacıyla yapıldı. Diğer uzun menzilli yetenekleriyle uyumunu sağlamak ve Ellonia'ı daha kullanılabilir hale getirmek için sersemletme menzili arttırıldı.
- Frigid Field: Gerekli Mana 70/80/90/100 iken 75 oldu.
- Flash Freeze: Atma mesafesi 500 iken 500/550/600/650 oldu.
- Absolute Zero: Gerekli Mana 150/250/350 iken 150/200/250 oldu.

Fayde
Yavaşlatma artık Büyü Bağışıklığına etki etmiyor. Revelation Wards, Bound Eye ve Puzzlebox'tan sonra Fayde için herhangi bir ayarlamaya gerek kalmadı.
- Deep Shadows: Artık Süper Büyü değil.

Flint Beastwood
Oyunun en ünlü taşıyıcı (carry) karakterini geri getirmek için aşağıdaki değişiklikleri yaptık.
- Başlangıç Zeka (Intelligence) 15'ten 17'e çıkarıldı.
- Explosive Flare: Yavaşlatma /18/22/26 iken /20/25/30 oldu.
- Hollowpoint Shells: İşleme yüzdesi %/30/35/40 iken @ oldu.
- Hollowpoint Shells: Bonus hasarı 20/30/40/50 iken 15/30/45/60 oldu.
- Money Shot: Menzil 1500/2000/2500 iken 2000/2250/2500 oldu.
- Money Shot: Kırılma menzili 1800/2300/2800 iken 2300/2550/2800 oldu.

Gauntlet
Grapple'ın kullanılabilirliği arttırıldı. Oyun ortalarını geçtikten sonra Gauntlet'in daha fazla efektif olması sağlandı.
- Grapple: Yolculuk mesafesi 800 iken 800/900/1000/1100 oldu.
- Grapple: Uçma mesafesi 800/950/1100/1250 iken 800/900/1000/1100 oldu.

Gemini
Gemini'nin üçüncü yeteneği senin istatisklerinle birlikte artarak yeniden yapıldı! Bu bonusların yüzdesi aynı zamanda Fire and Ice'ı da etkileyecek.
- Twin Strike'ın ismi Elemental Force olarak değiştirildi.
* Elemental Force: Her 16/14/12/10 Direnç (Strenght) başına 1 Defans Delme özelliği eklendi.
* Elemental Force: Her 5/4/3/2 Çeviklik (Agility) başına 1 Hareket Hızı kazanma özelliği eklendi.
* Elemental Force: Her 4/3/2/1 Zeka (Intelligence) başına 1 Atma Hızı eklendi
* Fire and Ice: Her bir köpek Elemental Force'un ` bonusunu kazanır.

Geomancer
Crystal Field'i dikerken daha tutarlı hissetmenizi ve ilk seviyelerde daha güvenilir olmasını sağlayacak.
- Crystal Field: Gecikme 3/2.75/2.5 iken 2.5 saniye oldu.
- Crystal Field: Yarıçap 300 iken 350 oldu.

Gladiator
Gladiator'un diğer tek başına köşede kasanlara karşı daha etkili olmasını sağlayacak.
- Flagellation: Yenilenme süresi 16/12/8/4 iken 10/8/6/4 oldu.

Gunblade
Gunblade'in yeteri kadar uzun süre dayanıklı kalabilmesi ve tam etkisini gösterebilmesi için Grappling Shot'un erken seviyelerde daha kullanışlı olması sağlandı. Crippling Slugs artık mekanik birimlere de etki gösterecek.
- Crippling Slugs: Artık mancınıklara da hasar veriyor.
- Grappling Shot: Menzil 500/600/700 iken 600/650/700 oldu.
- Grappling Shot: Defans Debuff etkisi 5'ten 8'e çıkarıldı.

Hellbringer
Hellbringer devre dışı bırakmada daha iyi çalışma süresi olacak. Life Void ilk seviyelerde Death Boil ile daha iyi kombo olacak. Malphas çalışması oyundaki diğer ultimateler gibi Nullfire Blade ile karşılanabiliyordu. Artık 3 tane olunca bu durum ortadan kalkacak.
- Unholy Shackles: Yenilenme süresi 15'ten 12 saniyeye düşürüldü.
- Life Void: Süresi 5.5/7/8.5/10 iken 7/8/9/10 saniye oldu.
- Summon Malphas: Yenilenme süresi 160/150/140 iken 160/140/120 saniye oldu.
- Summon Malphas: Çıkarılan Malphas Demons sayısı 1 iken 1/2/3 oldu.
* Malphaslar'ın statları eski 1 seviye Malphas'dan biraz daha yüksek olarak değiştirildi.
* Farklı Malphas Demonslar'ın yetenekleri diğerlerinkiyle birlikte kullanılamıyor. (Örnek: Immolation)

Keeper of the Forest
Keeper'ın öldürülmesi daha kolay olması için Fiziksel saldırılara karşı etkili sağlığı azaltıldı. Aynı zamanda Nature's Veil'e karartma süresi verildi. Bu sayede düşman atakların ıskalanmaması için daha iyi tepki verebilir. Root'un yüksek yenilenme süresi Keeper'ın bu yeteneğini oyun sonlarında kullanmadan önce tekrar düşünmesini sağlayacak.
- Çeviklik (Agility) kazanımı 2.0'den 1.7'ye düşürüldü.
- Nature's Veil: Defans kazandırması 6/8/10/12 iken 4/6/8/10 oldu.
- Nature's Veil: Artık görünmez olmadan önce 0.25 saniye karartma süresi var.
- Root: Yenilenme süresi 120/110/100 iken 120 saniye oldu.

Kraken
Kraken'in 6. seviyeye geldiğinde 3 yeteneğini de kullanabilmesi için biraz daha güçlendirildi. Zeka (Intelligence) buff olması gerekli gibi gözüküyor. Denemek lazım!
- Başlangıç defansı 2.1'den 3.1'e çıkarıldı.
- Seviye başına Zeka (Intelligence) kazanımı 1.7'den 2.0'ye çıkarıldı.
- Splash: Verdiği hasar 20/40/60/80 iken 25/45/65/85 oldu.

Lodestone
Lodestone için biraz daha aşağı çekildi ve oyun başlarında kombosunu yapmasını yardım etmeliydik.
- Shatterstorm: Yenilenme 80/70/60 iken 100/80/60 oldu.

Madman
Bu düzenleme Madman'in etkili biçimde T daha fazla hasar almasını sağlayacak. Aynı zamanda Berserk'in ona verdiği saldırı hızıyla da uyuşuyor. Bu Madman'in tek hedef olarak daha hızlı ve tutarlı bir şekilde alaşağı edilebilir yapacak. Bu buff aynı zamanda Madman'in Riftshards kasmasını sağlayacak ve gerçekten SBH (Saniye Başına Hasar = Damage Per Second) hesaplaması zor olacak.
- Gash: Hedefe her vuruşunda %6/7/8/9% bonus hasar vermesini sağlar. 3/4/5/6 kere birikir.
- Gash: Artık Kritik Vuruş (Critical Strike) özelliği yok.

Monarch
Noxious Cloud, 800 Temizgörüş (Clearvision) veriyordu. Yarıçapı biraz daha azaltıldı. Cleansing Wind daha düzgün ve kullanılabilir. Seçimlerde daha kullanılabilir olacak.
- Noxious Cloud: 400 birim Temizgörüş sağlıyor.
- Cleansing Wind: Artık Monarch'ın 350 birim arkasında başlıyor ve hedef yönde onunla birlikte ilerliyor.
- Cleansing Wind: Yarıçap 150 iken 175/200/225 oldu.

Moon Queen
Moon Beam'in için gerekli Mana ve sersemletme süresi önceden arttırılan oyun başındaki etkisini biraz azaltmak için yapıldı. Aynı zamanda biraz daha ana üs yıkıcı yapıldı. Multi-strike'ın sıçraması daha da iyileştirildi.
- Moon Beam: Gerekli Mana 90/100/110/120 iken 120 oldu.
- Moon Beam: Sersemletme süresi 1 iken 0.7/0.8/0.9/1 saniye oldu.
- Multi-strike: Sekme menzili 500 iken 450 oldu.

Moraxus
Onun tanklığını Büyüye vermek yerine Fizikselliğe verilecek. Matraxe için daha kolay zamanda işlemesine izin verilecek.
- Büyü Defansı 5'ten 4.5'a azaltıldı.

Myrmidon
Myrmidon ile taşıyıcı (carry) olmak artık gerçek oldu! Gözün Carridon'da olsun!
- Forced Evolution: Staff of the Master yükseltmesi eklendi.
- Staff of the Master güçlendirmesi: Saldırdığında Büyü Hasarı vuruyor ve 250 yarıçapı oluyor. Hasarını 125/175/225'ten 175/225/275'e çıkarıyor.

Night Hound
Görünmezlik artık gerçek görüş ile 0 karşılanamaz. Şimdi her rekabete dayanan oyunlarda kaybetmeyecek bir üstünlük kazandı.
- Invisibility: Pasif olarak 6/12/18 Çeviklik (Agility) veriyor.
- Invisibility: Kararma süresi 3/2.5/1.5 iken 2.5/2/1.5 saniye oldu.

Nomad
Düşmanların geçici bir çözüm bulmak için Edge Counter'ın çalışma süresinin azaltılması biraz daha iyi olur.
- Edge Counter: Yenilenme süresi 60/45/30 iken 60/50/40 saniye oldu.

Oogie
Bu, Ghost Marchers yönünde değişiklikten daha fazlası. Steamboots ile olan Oogie yine aynı hızla ilerleyecek. Ghost Marchers olan Oogie artık Haste hızına yakın bir hızda gitmeyecek.
- Conflagrate: Hareket Hızı bonusu düz 20/40/60/80 iken %5/10/15/20 bonus Hareket Hızı oldu.

Ophelia
Takımın tonlarca alan hasarıyla onun baskısını durdurmayı sağlar. Aynı zamanda takımların Judgement off Heroes'i daha iyi bir zamanla temizlemesini veya öldürmesini sağlayacak.
- Command: Kölelere verilen Bonus Sağlık 75/150/225/300 iken 40/120/160/200 oldu.
- Ophelia's Judgment: Dost birimlerin kaynağa geri dönme süreleri 6/5/4/3 saniye iken 5.5/5/4.5/4 saniye oldu.
- Ophelia's Touch: Artık Tarafsızların (Neutrals) sağlığını tam doldurmuyor. Bunun yerine normal değerin üç katı kadarını dolduruyor. Yani 600/900/1200 sağlık.

Pandamonium
Bu değişim hedefi Tabletlenmekten yada diğer Compel gibi hareket yeteneklerinden koruyacak. Pandomonium'un kendisi, Face Smash'ı engellemek için Tabletlenebilir tabi üzerinde Büyü Bağışıklığı (Magic Immune) yoksa.
- Face Smash: Artık hedef Sabitliyor (Immobilize).

Pharaoh
Haritada herhangi bir yerdeki tarafsızların çıkmasını kolayca engellediği ve kimsenin bunu engelleyebilecek yeteneği olmadığı için Pharoah'ın yeteneğinden bu özelliği kaldırdık. Pharoah tarafından kampların çoğaltılması sağlanıyordu ama bu serbest engellemeye göre serbest çoğaltma olarak görülüyordu ki ikiside felaketten daha beter.
- Tormented Soul: Görüş artık Tarafsızların çıkmasını engellemeyecek.

Pearl
Pearl'ın ittirme yeteneği biraz zayıflatıldı.
- Whirlbubble: Yarıçap 300'den 275'e indirildi.
- Preservation: Süresi 8/10/12 iken 7/8.5/10 saniye oldu.

Pebbles
Bazı şeyler biraz eğlenceli ve aynı zamanda Spellshards yada yeni Restoration yapısında çok etkili olabilir. İyi eğlenceler!
- Enlarge: Staff of the Master yükseltmesi eklendi.
- Staff of the Master yükseltmesi: Enlarge'ın Grup Chuck'a dönüşmesini sağlar ve Chuck'ın 3 hedefi zıplatmasını sağlar. Chuck'ın seviyesine göre hasar verir.
* Bekleme süresini Chuck ile paylaşır.

Predator
Bu değişiklik Predator'un Terror'u daha tutarlı yaymasını ve dahası bunu düşmana verdiğinde bu yetenekle başa çıkmanın yolunu bulmasını sağlayacak.
- Terror: Artık pasif.
* Aynı hedefe 3 kere saldırdığında hedef 10 saniyeliğine -2/4/6 Defans alacak.
* O hedefe saldıran dostları 4.5 saniye için 20/40/60 Saldırı Hızı ve %15 Hareket Hızı kazanacak.

Puppet Master
Gerçek ismi, Voodoo Puppet artık büyü bebeğin fonksiyonlarını yapacak. Herhangi bir negatif etkiyi ZİH (Zaman İçinde Hasar = Damage Over Time; DoT), Sersemletmeler (Stuns) ve diğer kapatma etkilerini yakalanan oyuncuya transfer edecek. Puppet aynı zamanda Puppeteer's Hold ve Puppet Show yeteneklerini hedefe transfer edecek olan Voodoo Puppet üstünde kullanabilir.
- Voodoo Puppet: Yenilenme süresi0 150 iken 150/135/120 saniye oldu.
- Voodoo Puppet: Debufflar artık hedefe transfer edilecek.
* Devourer'ın Devour yada Pollywog Priest'in Tongue Tied gibi kitlenme yeteneklerini Voodoo Puppet üstünde kullanırsanız hedefte o süre boyunca etkilenecek.
* Eğer Voodoo Puppet'a yakalanan oyuncuda Büyü Bağışıklığı (Magic Immune) varsa debuff yada sersemletmeler iletilmeyecek.

Revenant
Revenant artık bütün dost takımlarını etkileyebilecek!
- Manifestation: Staff of the Master yükseltmesi eklendi.
- Staff of the Master yükseltmesi: Yetenekler 2 hedefi daha etkiler.
* Yetenekler 3/4/5 hedefi etkileyecek.

Riftwalker
Diğer iki yeteneğini kullanırken daha iyi hissetmenizi sağlayacak. Üçünü birden atmayı denediğinizde artık kendinizi beceriksiz hissetmeyeceksiniz.
- Riftburn: Atma menzili 600'den 700'e çıkarıldı.

Slither
Homecoming Stone ile kaçmayı deneyen düşmanlarını öldürebilmesi için bazı eski yeteneklerini ve direncini geri getirdik.
- Toxicity: İlizyonlar %33'ü süresi kadarını uygulayacak.
- Toxicity: Sağlık yenilemesi azaltması %20/40/60/80 iken %30/50/70/90 oldu.
- Toxicity: Süresi 7 saniyeden 8'e çıkarıldı.
- Toxicity: Artık Hareket Hızını %1.25/2.5/3.75/5 azaltıyor.

Silhouette
Oyun sonlarında saldırı hızı bonusu çok iken oyun başlarında Silhouette'ye daha az varlık veriyor.
- Relentless Salvo: Saldırı Hızı bonusu %250/300/350/400 iken %150/200/250/300 oldu.

Soul Reaper
Inhuman Nature artık Mana tam dolu iken kullanılır. Sonradan kullanmak için biriktirilir yada dostlarına Mana vermek için kullanılır.
- Inhuman Nature: Artık 10 kere şarjlanır. Her sürüngen öldürüşünde 1 şarj, kahraman öldürüşünde 2 şarj kazanır.
* Bu şarjlar kendisi yada dostları için kullanılabilir. Şarj başına 12/24/36/48 Mana verir.
* Otomatik kullanılması için sağ tıklanabilir. Kullanırken direkt olarak şarjları kendine alacaksın ve şarj birikmeyecek.

Succubus
Bu değişim hedefi Tabletlenmekten yada diğer Compel
gibi hareket yeteneklerinden koruyacak. Succubus'un kendisi, Succubus' Hold'u engellemek için Tabletlenebilir tabi üzerinde Büyü Bağışıklığı
(Magic Immune) yoksa.

- Succubus' Hold: Artık hedefi Sabitliyor (Immobilize).

Swiftblade
Swiftblade artık döndüğünde ağır bir şekilde zarar vermeyecek.
- Blade Frenzy: Artık Swiftblade'in saldırı hızını azaltmayacak.
- Blade Frenzy: Artık dönerken saldırı hasarını %30/20/10/0 azaltacak.
* Hala dönerken Kritik Vuruş yapamayacak.

Tempest
Elementaller'inin diğer kölelerle karşılaştırılabilir olması için kulelere saldırmaları engellendi.
- Elemental: Köleler, Tempest kulelerden uzaktayken kulelere saldıramazlar.

Valkyrie
Valkyrie'nin Javelin'i sadece kısmi gücünün bir kısmını geri alması değil aynı zamanda seviye dörtte daha iyisini alacak. Javelin'in ilk seviyelerinde sersemletme artık 0.5 saniye parçaları halinde olmayınca daha uzun sersemletme etkisini verecek ve daha eğlenceli olacak. Leap daha tutarlı olacak ve oyun başlarında bir kere kullandığında sizi kıyamet hissinden kurtaracak.
- Javelin of Light: Sersemletmelerin artışı 225/200/175/150 menzil iken 200/175/150/125 oldu.
- Javelin of Light: Sersemletme artık daha dinamik ele alınıyor.
* Eğer 4 seviye Javelin ile 225 menzilde yakalarsan 0.5 saniye yerine 0.9 saniye sersemletme uygulayacaksın.
- Courageous Leap: Yenilenme süresi 40/35/30/20 iken 35/30/25/20 saniye oldu.

Vindicator
Vindicator'un son düzenlenmesinden sonra artık kolay karşılanabilecek biri değildi ama topluluğun ifadesine göre, yaşayabilirliğini çok kaybetti. Bir orta yol bulundu. Vindicator'un eski yapısını yaparken de böyle hissedilebilirdi. Bu sayede otomatik olarak bir çok kahraman tarafından karşılanamayacaktı.
- Büyü Defansı 6'dan 7'ye çıkarıldı.
- Master's Incarnation: Yenilenme süresi 2/1/0/0 iken 2/0/0/0 oldu.
- Glyph of Silence yeniden düzenlendi: Kullanımda, ayağının dibine Totem yerleştirir. 800 birim yakınındaki düşmanlarına, büyü kullandıklarında susturma etkisi verir. Öldürmek için Totem'e 2/2/3/3 kere vurulmalı. 8/12/16/20 saniye sürer. Susturma süresi 1.5/2/2/2.5 saniyedir.
* Vindicator yeteneğini kullandığında hala pasif olarak 10/20/30/40 Saldırı Hızı kazanıyor.

Wildsoul
Wildsoul'un 3.seviyede kahramanlara karşı hala rekabet edebilmesini sağlar. Ama başlarda şanslı kökler daha az yıkıcı olacak.
- Booboo: Kahramanlara etki eden Entangling Claws süresi 3 iken 0/2/2.5/3 saniye oldu.

Witch Slayer
Staff of the Master ile geliştirildiğinde sadece hasardan daha fazlasını vermesini sağlar. Özellikle Büyü Defansı olmayıpta Shrunken Head'i olanlar için. Artık onu devre dışı bırakamaz mısınız? İyi, yine de vur onu!
- Heavenly Blast: Staff of the Master güncellendi.
- Staff of the Master güncellemesi: Verilen hasarın artmasına ek olarak yükseltme aynı zamanda hasar türünü Büyü iken Süper Büyü (Superior Magic) yapacak.


En son RawsLy tarafından Ptsi Mayıs 06, 2013 10:51 am tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi (Sebep : Pebbles açıklaması düzeltildi.)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://hontr.yetkin-forum.com
RawsLy
HoNTR
HoNTR
RawsLy


Burç Burç : Koç
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 132
Kayıt Tarihi Kayıt Tarihi : 29/10/12
Yaş Yaş : 30
Nerden Nerden : İstanbul

3.1 Paket Notları - Rünik Değişim Empty
MesajKonu: Geri: 3.1 Paket Notları - Rünik Değişim   3.1 Paket Notları - Rünik Değişim Icon_minitimePtsi Mayıs 06, 2013 10:02 am

- EŞYALAR -

Turnuva Kurallarına eklendi:
- Dawnbringer
- Frozenlight
- Searinglight
- Lightbrand
- Grimoire of Power


Sandıklar
Düşmanların kullanamadığı eşyalar düşürüldüğü zaman düşman tarafından görülemeyecek. Bu dalga geçmeyi azaltacak ve oyunun çok küçük şeyler tarafından karar verilmiş olmasını engelleyecek.
- Yerde sandığın içinde senin olan eşya artık düşman tarafından görülemeyecek.
- Sandıkların daha iyi farkedilmesi için parlaklık etkisi güçlendirildi.
- Senin takımındaki oyuncu tarafından alınan eşya karaklıkta bile görünür olacak.

YENİ EŞYA: Lex Talionis
1 düşman kahramanı düşürmek için saldırı destek eşyaları üzerinde odaklanıldı. Aynı zamanda oyun başı eşyalarından biri olacak ve yardımcılar için yenilenme özelliği sağlayacak. Ganker kahramanlar bu eşyayı kullanışlı bulabilir. Ama kendine debuff vermesi saldırgan olan destek oyuncuların bu eşyaya daha çok odaklanmasını sağlayacaktır.
- Destekleyici (Supportive) grubuna yeni eşya eklendi.
- Gerekli eşyalar Trinket of Restoration, Guardian Ring ve 300 altınlık reçete.
- 3 kere yükseltilebilir.
- Pasif olarak 3/4/5 Defans, 1/2/3 Büyü Defansı ve 2.5/3/3.5 Sağlık yenilenmesi verir.
- Düşmana ve kendine debuff vermek için aktif et. Her iki tarafın da 7 saniye için 3/4/5 defans ve 1/2/3 Büyü Defansını azaltır.
- 750 kullanma menzili, 50 Mana değerinde ve kullanma türü Fiziksel.
* Nullstone'u bozmaz.

Abyssal Skull
Abyssal Skull, reçetede Trinket of Restoration kullanıyordu. Ama daha önce bu eşyanın faydalarını hiç görmedi. Ama şimdi bu yenilenmeyi almaya devam edeceksin. Hasardaki ve Lifesteal'deki küçük azaltma oyunun son kısımlarında maliyetine göre etkisini düşürmek içindir.
- Lifesteal aurası 'ten 'ye düşürüldü.
- Baz Hasarı 'ten 12'ye düşürüldü.
- Artık 2 Sağlık yenilenmesi sağlıyor.

Bottle
Bu değişiklik runeleri daha iyi şişelemenizi ve sezgisel yapmanızı sağlayacak.
- Artık Rune'ye sağ tıkladığınızda otomatik olarak şişenin içine alacak.
* Eğer zaten şişelenmiş rune varsa, runeyi normal yerine kullanacak.
* Bottle dolu olsa bile runeye sağ tıkladığınızda şişenin içine alacak. Bottle'da kalan şarjlar kaybedilecek.
* Bottle yenilenme süresindeyken de runeye sağ tıklayarak şişenin içine alabilirsiniz.

Bound Eye
Bu değişiklik yeteneği ve yardımcı oyuncular için oyun sonlarında ward ve de-ward yaparken onlara öngörü verecek. Şimdi Bound Eye ward temizleyici, iyi yardımcıların diğerlerinin yanında parlamasının sonu değil.
- Artık Wardları tam olarak görmüyor.
- Artık 10 saniye için sis boyunca olan bütün Wardları görebilir. Yenilenme süresi 60 saniyedir. Aktif ettiğinde kendisindeki görünmezliği kıracak.
- Pasif bir görsel eklendi ve Bound Eye'ye sahip olanı etkileyecek.

Kurye
Kurye artık oyun başladığında gözcü olarak kullanılamıyacak ve bir çok oyuncunun onu kolayca öldürmesi için vakti olacak. Bu aynı zamanda Kuryeyi oyun sonunda sadece 1 saldırıdan beslemesini önleyecek. Sandık değişikliğinden dolayı düşmanın kullanamadığı eşyalar düştüğünde düşman tarafından görülemeyecek. Bu dalga geçmeyi ve bu tür küçük şeyler için oyunun kesinleşmesini önlemek için yapıldı.
- Dokunulmazlık yenilenme süresi 20'den 90 saniyeye çıkarıldı.
- Kurye, Uçan Kurye'ye çevrildiğinde dokunulmazlık yenilenme süresinde olacak.
- Eğer kurye ölürse büyün eşyalar normal bir şekilde düşecek. Ama sadece sarfedilebilen ve paylaşılabilen eşyalar düşman tarafından görülebilecek. Kalanlar düşmanlara karşı görünmez olacak.
- Uçan Kurye Menzilsiz kahramanlar tarafından 2 kere vurulduğunda ölecek. Menzillilerin yada kulelerin 3 kere vurması gerekiyor. Kölelerin ise 6 kere vurması gerekir.

Dust of Revelation
Dust'ın oyunda daha iyi faydası olacak. Aynı zamanda oyuncular ormanda gizlenen düşmanlarının yolunu daha iyi bulacak.
- Yenilenme süresi 60'tan 30 saniyeye düşürüldü.
- 3 saniye boyunca gölge içerisindeki düşman vuruşlarını görebilirsin.

Elder Parasite
Elder Parasite'in kahramanlar tarafından daha çok kullanılmasını sağlamak, son derece iyi bir eşya olmasını sağlamak ve artık saldırı niteleyici (attack modifier) olmasını önlemek için yapıldı. Elder Parasite'in arttırılmış direnci Shrunken Head'in canlılığı açısından rakip olması için uyduruldu.
- Artık Gloves of the Swift, Beastheart ve 400 altınlık reçeteye gerek duyuyor.
- Pasif olarak 250 Sağlık ve 15 Saldırı Hızı veriyor.
- 12 saniye boyunca Cançalma (Lifesteal), Hareket Hızı ve 100 Saldırı Hızı kazanmak için kullan. Hala  daha fazla hasar almanı sağlıyor.
- Artık Aktivasyon Niteleyicidir (Activation Modifier) ve Shrunken Head yada Void Talisman etkisindeyken kullanılamaz.
- Biçimlendirme Saldırı (Morph Attack) grubundan kaldırıldı ve Hırçın (Combative) grubuna dahil edildi.
- Artık Saldırı Niteleyici (Attack Modifier) değil.

Hellflower
Hellflower'ın bütün faydalarını düşürmek yerine faydasızlığı noktasına değindik. Oyunda daha fazla kilitleme eşyası seçilmesi için saldırı yükseltmesini kaldırdık. Oyuncuların zaten hasarlarını yükseltmeyi seçme hakları var. Ama hedefi kilitlemek için çok az seçim var.
- Saldırı yükseltmesi kaldırıldı.
- Kullanma menzili 800'den 900'e çıkarıldı.
- Süresi 4'ten 4.5 saniyeye çıkarıldı.
- Gerekli Mana 200'den 150'ye indirildi.

Homecoming Stone
Şu anda, düşman kahramanlara karşı yararlı gank çıkmaya çalışmak için karşı ışınlanmalar çok hızlı gerçekleşiyor. Yükseltilen süre düşman takımın reaksiyonlarını değiştirmesi için zaman sağlayacağı gibi karşı takımın da gank çıkmasına olanak sağlayacak. Yükseltilen süre aynı zamanda ışınlanma esnasında kaçmaya deneyerek, kendisi başka yere ışınlanarak yada adam gibi olup kuleye saldırarak yaşayabilirliği arttıracak.
- Artık herhangi 1 seviye kuleye ışınlanmak için 4 saniye, 2 seviye kuleye ışınlanmak için 3.5 saniye ve ana üssün içindeki herhangi bir yere ışınlanmak için 3 saniye gerekecek.
* Post Haste ile hala 3 saniyede ışınlanabilirsiniz.
- Işınlanma hedefindeki efekt değiştirildi.
* Bu efekt gelen kişinin kaç saniye sonra belireceğini belirtiyor.

Nome's Wisdom
Nome's Wisdom artık bir çok durumda kullanışlı olabilmesi için takıma Mana yenilenmesi sağlıyor.
- Aurasına P Mana yenilenmesi eklendi.

Post Haste
Artık Striders'ı Post Haste'ye çevirdiğinde sana verdi bonu Hareket Hızını kaybetmeyeceksin. Post Haste artık Striders gibi toplamda 150 Hareket Hızı veriyor.
- Artık kombat dışında 8 saniye geçtikten sonra ek 45 Hareket Hızı sağlıyor.

Puzzlebox
Puzzlebox'taki en büyük değişim görünmezleri 1. ve 2. seviyedeyken görebilmesi. Bu değişim Bound Eye'deki değişim ile oyunculara alan üzerinde etkili ward temizlemede farklı bir seçenek sunmak için yapıldı. Ama tabiki daha çok masrafla oluyor. Kalan değişiklikler 1 ve 2 seviye Puzzlebox'ın kölelerinin 3 seviye kölelerle karşılaştırıldığında savaşta etkisiz kalmasına çare olması için yapıldı.
- Direnç (Strenght) 6/10/14 iken 9/12/15 oldu.
- Zeka (Intelligence) 15/21/24 iken 15/20/25 oldu.
- Puzzlebox Mauler: Hareket Hızı 330/360/390 iken 350/370/390 oldu.
- Puzzlebox Mauler: Hasar 21/41/61 iken 25/50/75 oldu.
- Puzzlebox Mauler Manaburn: Çekilen Mana'nın `'ı iken 0'ü kadar hasar vermeye başladı.
- Puzzlebox Mauler Revealing Eye: Yarıçap 0/0/1000 iken 300/650/1000 oldu.
- Puzzlebox Wizard: Hareket Hızı 330/360/390 iken 350/370/390 oldu.
- Puzzlebox Wizard: Hasarı 31/61/91 iken 40/65/90 oldu.
- Puzzlebox Wizard Haste Aura: Yarıçap 350 iken 600 oldu.

Restoration Stone
Sadece kahramanların Restoration Stone'u kullanmasını arttırmayacak, aynı zamanda kahramanların kısa yenilenme süresi olan yeteneklerini daha kullanışlı yapacak.
- Yenilenme süresi yeteneklerinin/eşyalarının yenilenme süresi baz alınarak ve artı 30 saniye eklenerek hesaplanıyor. Maksimum 210 saniye yenilenme süresi olacak.
* Örnek: Tempest sadece 1 seviye Elemental Void kullanıyor ve 80 saniye bekliyor. (Yenilenme süresine 120 saniye kaldı.) Sonra Portal Key kullanıyor (14 saniye yenilenme süresi), Meteor kullanıyor (25 saniye yenilenme süresi) ve en sonunda Restoration Stone kullanıyor. Restoration Stone'un yenilenme süresi 120 14 25 (30)=209 saniye olacak.

Wards of Revelation
Revelation Wardlarının oyun başında kullanılamamasının en büyük sebebi Tarafsız sürüngenlerin çekilmesinin çok güçlü olması. Revelation Ward yeni köşelerin dinamiğinin değişmesinden sonra artık onun silinmesi için yeteri derecede büyük bir sebep kalmadı. Ward savaşlarında harcanan altına değecek.
- Artık oyun başında 2 tane alınabilir.
- Kırıldığında 25 altın kazandıracak.
- Tarafsız sürüngenlerin kampını bloklamada wardı dikmek için gerekli yarıçapı görebileceksin. (Hem Wards of Revelation hemde Wards of Sight)

Riftshards
Oyun sonunda hala çok hasar verirken oyun başında da daha iyi ve daha güvenilir.
- Kritik şansı /13/16/20'dan 'ye çıkarıldı.
- Kritik Hasarı biraz azaltıldı ve 1.8/2/2.2/2.4 iken 1.65/1.9/2.15/2.4 oldu.
- Hasar 45/55/65/75 iken 40/53/66/80 oldu.

Ring of the Teacher
Kullanıcılar için eşyanın hala iyi olmasıyla beraber oyun başında daha az baskı yapısı var.
- Defans aurası 3'ten 2'ye düşürüldü.
- Pasif defansı 1 arttırıldı.

Savage Mace
Diğer oyun sonu eşyalarının yapısına uyum sağlaması için özellikleri biraz düşürüldü.
- Saldırı hızı silindi.

Shrunken Head
Yeni Elder Parasite değişimine göre yapıldı.
- Artık Aktivasyon Niteleyici (Activation Modifier) özelliği var ve Elder Parasite yada Void Talisman aktifken aktif edilemez.

Steamboots
Köşedeki satıcıdan daha kolay alınmasını sağlıyor.
- Artık varsayılan olarak Bolstering Armband yerine Apprentice Robe var.

Slayer
Savage Mace'in hasarı kendi parçalarının toplamıdır ve bu da onu biraz daha kötü yapıyor.
- Hasarı 46'dan 40'a düşürüldü.

Void Talisman
Yeni Elder Parasite değişimine göre yapıldı.
- Artık Aktivasyon Niteleyici (Activation Modifier) özelliği var ve Elder Parasite yada Shrunken Head aktifken aktif edilemez.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://hontr.yetkin-forum.com
RawsLy
HoNTR
HoNTR
RawsLy


Burç Burç : Koç
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 132
Kayıt Tarihi Kayıt Tarihi : 29/10/12
Yaş Yaş : 30
Nerden Nerden : İstanbul

3.1 Paket Notları - Rünik Değişim Empty
MesajKonu: Geri: 3.1 Paket Notları - Rünik Değişim   3.1 Paket Notları - Rünik Değişim Icon_minitimeSalı Mayıs 07, 2013 7:48 am

- Botlar -

- Yeni Bot eklendi: Soul Reaper
* Bot, paradox870 tarafından yapıldı.
* paradox870, 6400 altın, seçtiği bir alt avatar ve Robot Courier ile ödüllendirildi.
* Kendi Bot'unu yapmak için Bot forumlarını ziyaret et!

- Botların Ring of the Teacher depodayken geçiş yapma hatası düzeltildi.
- Defiler ve Magmus artık Frostfield Plate'i kullanabilir.


- Eşleştirme (Matchmaking) -

- Botlara karşı gruplandığınızda onların zorluk seviyelerini seçebilirsiniz.
- Botlara karşı oyunda onları rastgele seçebilirsiniz.
- Artık Botlar bütün insan oyuncular hazır olduklarında kahraman seçecekler. Botun orjinal olarak hedeflediği kahramanı önce oyuncuların almasını sağlamak için yapıldı. Eğer Botların istediği kahraman kullanılabilir değilse Botlar bunu kendileri ayarlayacak.


- Yeni İçerik -

- Spiker sesi olmayan kahramanların artık bu sesleri mevcut.

- Sir Benzington'un yeni Açılış Yayını Alt Avatarı eklendi: Sir Terrowin
* Bebek cin Terrowin, Damwell klanı tarafından kurtarıldı ve Lanceer Kardeşliğinin Atlısı olması için büyütüldü. Şimdi Sir Terrowin mirası devam ettirecek, kara savaş tavşanı Lago'nun üstüne doğru giderek savaşmak!
* Çıkış tarihi 03/05/2013

- Yeni Sir Benzington Özel (Premium) Alt Avatar eklendi: Sir Benzalot
* Sir Benzington için küçük kardeşi Sir Benzalot kendisini Mızrak Kardeşliğinin Atlıları’nın en iyisi olarak görüyordu ve savaş tepesinde düşman üstüne doğru yüzsüzce hücum ediyordu. Büyük Atık riptor onu Velock olarak isimlendirdi.
* Çıkış tarihi 03/05/2013

- Yeni Drunken Master Alt Avatar eklendi: Tequila Master
* Seni seviyorum adamım. Dur, dinle. Bu Cinco de Mayo. Bu saldırganlık ve mücadele de ne? Dans etmeliydik! Bizim neye ihtiyacımız olduğunu bilirsin? Biraz tekila. Bu en iyi savaş olacak!
* Çıkış tarihi 03/05/2013

- Yeni Gemini Avatar eklendi: Fu Lion Gemini
* Bu görkemli gardiyan aslanlar Sang-La Dağlarındaki eski huzurlu tapınakları savunmak için ateşin ve buzun saf güçlerini kullanırlar. Şimdi bu savaş başladı. Hellbourne’ün tehlikesini gidermek için bahçeyi kolaçan ediyorlar.
* Çıkış tarihi 06/05/2013

- Yeni Monarch Alt Avatar eklendi: Tera Monarch
* Darkwood Vale’in kan emici Tera Monarch’ları Newerth boyunca dökülen ziyafetin kokusunu alabilirler. Şeytanların kanı onlara hiçbir yaşam sunmuyor. Onlar Legion’u susuz içmek için Hellbourne tarafında oldular.
* Çıkış tarihi 08/05/2013

- Yeni Gauntlet Alt Avatar eklendi: Siege Gauntlet
* İkinci Bozulma’dan önce Siege Gauntlet hayatını paralı askerlik yaparak, en yüksek teklifi veren için yeteneklerini kullanarak surlara ve çitlere vurarak kazanıyordu. Şimdi Hellbourne onun ruhunu aldı ve onun ağır koç kafası eli Legion savunmasını harabeye çevirmesi için mecbur bırakıldı.
* Çıkış tarihi 10/05/2013

- Yeni Hellbringer Alt Avatar eklendi: Elementbringer
* Elementbringer belki de olabilecek en eski, pis emri verdi. Ama bu huysuz yaşlının senin söylediklerini duymasına izin vermedi. Eğer seni kendi yeşilliğin, ateşin, buzun ve toprağın şeytanlarında yakalarsa buna pişman olmanı sağlayacak. (Bilginize: Newerth’ın her yerini kendi yeşilliği olarak görüyor.)
* Çıkış tarihi 13/05/2013

- Yeni Zephyr Alt Avatar eklendi: Party Zephyr
* İstedin ve aldın! BlacRyu'nun Party Zephyr’ı disko topuyla, gökkuşağıyla ve kişisel sesleriyle tam HoNiversary partisinde ortaya çıkacak!
* Çıkış tarihi 15/05/2013


- Bug Düzeltmeleri ve Optimizasyonları -

- Modları kullananlar onları silmeliler. Bu pakette önemli KA (Kullanıcı Arayüzü = User Interface - UI) değişiklikleri içeriyor.

Animasyon Süresi Değişiklikleri
- Bu değişiklikler büyü kullandığınızda otomatik hedefi/saldırıyı etkileyecek.
- Bunlar büyünün kullanma hızını arttırmıyor.

Defiler
- Wave of Death: Kullanma Animasyon Zamanı 1700ms’den 800ms’ye düşürüldü.
- Grave Silence: Kullanma Animasyon Zamanı 1700ms’den 800ms’ye düşürüldü.

Hellbringer
- Unholy Shackles: Kullanma Animasyon Zamanı 1000ms’den 750ms’ye düşürüldü.
- Death Boil: Kullanma Animasyon Zamanı 1000ms’den 750ms’ye düşürüldü.
- Life Void: Kullanma Animasyon Zamanı 1000ms’den 750ms’ye düşürüldü.
- Summon Malphas: Kullanma Animasyon Zamanı 1000ms’den 750ms’ye düşürüldü.

Puppet Master
- Puppeteer's Hold: Kullanma Animasyon Zamanı 1670ms’den 600ms’ye düşürüldü.
- Puppet Show: Kullanma Animasyon Zamanı 1670ms’den 600ms’ye düşürüldü.
- Voodoo Puppet: Kullanma Animasyon Zamanı 1670ms’den 600ms’ye düşürüldü.

Wretched Hag
- Haunt: Kullanma Animasyon Zamanı 1450ms’den 800ms’ye düşürüldü.
- Flash of Darkness: Kullanma Animasyon Zamanı 1450ms’den 800ms’ye düşürüldü.

Pyromancer
- Phoenix Wave: Kullanma Animasyon Zamanı 1400ms’den 1000ms’ye düşürüldü.
- Dragonfire: Kullanma Animasyon Zamanı 1400ms’den 1000ms’ye düşürüldü.
- Blazing Strike: Kullanma Animasyon Zamanı 1400ms’den 1000ms’ye düşürüldü.

Sand Wraith
- Desert's Curse: Kullanma Animasyon Zamanı 1330ms’den 750ms’ye düşürüldü.

Torturer
- Chain Reaction: Kullanma Animasyon Zamanı 1300ms’den 1000ms’ye düşürüldü.
- Impalement: Kullanma Animasyon Zamanı 1500ms’den 800ms’ye düşürüldü.

Tundra
- Avalanche: Kullanma Animasyon Zamanı 1190ms’den 1000ms’ye düşürüldü.

Farketme Aralığı Değişiklikleri
- Farketme Aralığı senin kahramanın düşmanı gördüğünde otomatik olarak saldırmadan önce gerekli uzaklığı ifade eder.
- Bu değişiklikler Menzilsiz Kahramanlar, Menzilli Kahramanlara yaklaştığında menzillilerin hedefi daha uygun menzilde görmesini kesinleştirecek.
- Aşağıdaki kahramanların Farketme Aralığı 600’den 800’e çıkarıldı:
* Empath
* Flux
* Prophet
* Rhapsody
* Riftwalker
* Succubus


- Farketme Menzili 800’den 600’e indirilen kahramanlar:
* Amun-Ra
* Cthulhuphant
* Dampeer
* Fayde
* Lodestone
* Lord Salforis
* Oogie
* Pandamonium
* Parasite
* Rampage


Editör
- Yeni Bot ikonları eklendi

Aluna
- Power Throw'un sonunda kalan görüşü silindi.

Behemoth
- Fissure modelin ve efektin normalden daha az görünmesi hatası düzeltildi.

Bramble
- Entangling Vine Wall'un Restoration Stone ile birbirini etkileşimi istenilen bir şekilde çalışması için düzeltildi.

Draconis
- Flame Path artık aşırı derecede araç çıkarmıyor.

Fayde
- Burning Shadows orjinal hedefi kaybederse diğer birimlere saldırmayacak.

Pandamonium
- Flick artık zıplatılan hedef havadayken Pandomonium’un farketmesine izin veriyor.

Prisoner
- Kökünden gelen kancanın fırlatılması düzeltildi.

Revenant
- Defile iki kere aktif ettirildiğinde takılma olmayacak.

Zephyr
- Typhoon düzeltildi. Artık yapıların/birimlerin/uçurumların/ağaçların üstüne doğru bir şekilde koyabilirsin.

Harkon's Blade
- Büyü saldırısı kazanmıyorken artık son Mananı çekmeyecek.


- Kuryeler, bazı Evcil Hayvanlar ve bir çok Araçlar yetenekleri hedeflerken doğru bir şekilde yoksayıldılar.
- Catman Champion sonsuz hayat parçacıklarının kötü çalışması düzeltildi.
- Host sıraya girmeyi denerken ve grup üyeleri hazır değilken bildirim sesi ile bildirildi.
- Bütün haritadaki su sahnelemesi düzeltildi.
- Uzun süre önce bağlantın kopmuşsa TCP soketlerinin yeniden bağlanmaması düzeltildi.
- Oyuncu grup oluştururken yada gruba girerken ve eğer onlar kaçaklarsa reddederken sohbet sunucusu en güncel istatistikleri kontrol ediyor.
- ZorlamaMenzil (ForceRange) yeteneklerinin kullanma menzili göstergeleri düzeltildi. (Ra’nın Path of Destruction ve Gladiator’un Call to Arms yeteneği)
- Oyuncuların onaylanmış (verified) olması gerekirken olmaması hatası düzeltildi.
- Eğer oyuncu doğru bir şekilde yükleyemediyse oyunda olabilecek kopma hataları düzeltildi.
- Yetenekler iki kere aktif edilirken takılmalara sebep olması düzeltildi. (Revenant’ın Defile yeteneği)
- Kahraman öldüğünde kuryelerin eşyaları satarken “tam değerde iade” özelliğini kaybetmesi düzeltildi.
- Yen kullanma menzili göstergelerinin 0 hatayla ayrılması düzeltildi.
* Ne kadar denesekte evrenin kusursuz kumaşı olamadık.
- Önemli sohbet mesajlarının takım sohbeti sekmesinde görülmemesi düzeltildi. (seri öldürme bitişi, bağlantı kopması vb.)
- Grafik ayarlarını değiştirirken oluşan OpenGL problemleri düzeltildi.
- Test 'in yeniden kahraman seçme butonunun silinmesinden sonraki yüksekliği daha uygun hale getirildi.
- Eşleştirme (Matchmaking): Onaylanmış istemi artık alıcı bilgilerini yeniliyor. Böylece Eşleştirme senin yeniden giriş yapmana gerek duymadan seni doğru bir şekilde onaylanmış olarak gösterecek.
- Mağazanın alt avatar listesi oyunu yeniden başlatmadan ürünlerin aktif yada devre dışı olduğunu daha iyi gösterecek.
- Scout’ın Taunt önizlemesinde görülmemesi hatası düzeltildi.

Modcular için: Kullanılmayan dosyalar silindi.
- game_hero_loading.interface
- game_hero_select.interface
- game_loading.interface
- game_setup.package
- game_upgrade.interface
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://hontr.yetkin-forum.com
 
3.1 Paket Notları - Rünik Değişim
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» 3.0.9 Paket Notları
» 2.6.33 Paket Notları
» 2.6.34 Paket Notları
» 2.6.32 Paket Notları
» 2.6.31 Paket Notları

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: HoN Türkiye :: Haberler & Duyurular :: Paket Notları-
Buraya geçin: